Τρίτη 12 Αυγούστου 2008

Σχολιασμός για το γκάλοπ του PRESS-GR


To PRESS-GR.blogspot.com, ανήρτησε ένα γκάλοπ, με το ερώτημα "Εσείς ποιον υποστηρίζετε τον Πούτιν ή τον Σαακασβίλι". Το γκάλοπ σχολιάστηκε αρνητικά από πολλούς bloggers, μεταξύ των οποίων ήμουν και εγώ.Δημοσιεύω τον σχολιασμό μου.

Παρόλο που δεν συμφωνώ με τους χαρακτηρισμούς των λοιπών σχολιαστών, πιστεύω κι εγώ ότι δεν θα έπρεπε να αναρτηθεί τέτοιου είδους γκάλοπ. Όταν η αλήθεια χάνεται από διπλωμάτες, πολιτικούς, κοράκια και λοιπούς παρατρεχάμενους, όταν ο κόσμος σκοτώνεται χωρίς να γνωρίζει τον λόγο, όταν τα συμφέροντα από όλες τις πλευρές δεν φαίνεται να νοιάζονται για τον άμαχο πληθυσμό, είναι άσκοπο, ανούσιο και επικίνδυνο να καταφεύγεται σε γκάλοπ. Και σε γκάλοπ, όπου υπάρχει άσπρο ή μαύρο ή τίποτα, ή ο ένας ή ο άλλος κανένας.

Τι θα προσφέρει μία απάντηση υποστήριξης, στον οποιονδήποτε, όταν σκοτώνονται άνθρωποι. Έχει σημασία αν είναι Ρώσοι, Οσέτιοι, Γεωργιανοί. ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ. Δεν υποστηρίζω τον οποιονδήποτε σκοτώνει κάποιον άλλο, όποιος και αν είναι ο σκοπός του ή η δικαιολογία του.

Το αρχείο μου.

Αλιστράτη Σερρών

Αλιστράτη Σερρών